شرکت خلاق| تولید ساخت اسباب‌بازی ایران‌ساخت توسعه پیدا کرد

شرکت خلاق| تولید ساخت اسباب‌بازی ایران‌ساخت توسعه پیدا کرد


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 84402
یک شرکت خلاق توانسته با ترکیب فناوری و سازه‌های مقوایی اسباب‌بازی‌هایی متنوعی طراحی و تولید کند.

اهمیت بازی و اسباب‌بازی از گذشته‌های دور مورد توجه انسان بوده است. این پیشینه طولانی را می‌توان در نگاره‌های به‌جامانده از مصر باستان یافت. امروزه صنعت اسباب‌بازی در ‌سال‌های اخیر تحولاتی چشمگیری را پشت سر گذاشته است و تولیدات محصولات با استفاده از فناوری‌ها انجام می‌شود.

 

ایجاد تغییر در ترکیب اسباب‌بازی

شهرزاد سخن سنج مدیرعامل شرکت خلاق تولیدی صنعتی منوبساز با بیان اینکه شروع فعالیت با ترکیب فناوری و سازه‌های مقوایی همراه بود، گفت: این شرکت خلاق محصولاتی تولید کرده است که در آن‌ها بازی و سرگرمی کودکان با فضای سنتی و فناوری ترکیب شده است.

وی ادامه داد: این شرکت خلاق در ابتدای فعالیت خود با طراحی و تولید پازل‌های حجمی بزرگ و تمام مقوا و ترکیب آن با اپلیکیشن واقعیت افزوده محصولی متفاوت به بازار اسباب‌بازی کشور معرفی کرد که در همین راستا در دومین جشنواره ملی اسباب‌بازی، موفق به کسب رتبه اول شد.

 

حضور در نمایشگاه بین‌المللی اسباب‌بازی

مدیرعامل شرکت خلاق تولیدی صنعتی منوبساز با اشاره به اینکه تاکنون محصولاتی مانند کلبه، کشتی، شاتل و قلعه تولید شده، افزود: همه محصولات به‌صورت پازل‌های تمام مقوایی بزرگ با امکان رنگ‌آمیزی توسط کودک و والدین و قابلیت مهمان‌پذیری چندین کودک ساخته شده، همچنین آجرها و بلوک‌های مقوایی امکان ساخت هر شکل و سازه‌ای را به وجود آورده است.

سخن سنج با بیان اینکه کمبود نقدینگی، تورم و ناپایداری قیمت‌ مواد اولیه و کمبود پلتفرم‌های مناسب جهت عرضه محصولات از چالش‌های مهم هستند، گفت: این شرکت خلاق با حضور در مهم‌ترین نمایشگاه بین‌المللی اسباب‌بازی در کشور انگلستان با بازخورد بسیار خوبی مواجه شد و صحبت‌هایی در مورد صادرات نیز صورت گرفت اما به دلیل وجود مشکلات متعدد در آن زمان این امر متوقف شد.

این فعال حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق اظهار کرد: شرکت‌های خلاق نیازمند حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای برطرف کردن چالش‌ها و دغدغه‌های خود هستند.

مدیرعامل شرکت خلاق تولیدی صنعتی منوبساز با اشاره به اینکه فراهم بودن بسترهای لازم برای نوآوری و حضور در بازار رقابت جهانی، عامل اصلی شکوفایی اقتصادی در کشور است، عنوان کرد: نوآوری و ایجاد تغییر در ترکیب محصولات و خدمات، در حیطه فعالیت‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان است.

ازجمله برنامه‌های پیشرو شرکت خلاق تولیدی صنعتی منوبساز جذب سرمایه‌، توسعه محصولات، افزایش تولید و فروش و ورود به حوزه صادرات با حمایت و راهبری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
کرمی: معاونت علمی و فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تولیدکننده اسباب‌بازی‌های ایران‌ساخت تسهیلات ارائه می‌کند
کرمی: معاونت علمی و فناوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تولیدکننده اسباب‌بازی‌های ایران‌ساخت تسهیلات ارائه می‌کند
01/01/27 - 15:03
شرکت های خلاق اسباب‌بازی به نمایشگاه استانبول می‌روند؛ ارائه دستاوردهای
شرکت های خلاق اسباب‌بازی به نمایشگاه استانبول می‌روند؛ ارائه دستاوردهای "ایران‌ساخت"
00/12/26 - 11:45
دستگاه شبیه‌ساز جراحی چشم ایران‌ساخت به چین صادر شد
دستگاه شبیه‌ساز جراحی چشم ایران‌ساخت به چین صادر شد
99/10/22 - 09:31
بیشتر بخوانیم